דלג לתוכן העמוד (קיצור מקש S)

הינך נמצא כאן

טיפים לקידום ברשת האינטרנט - עשה זאת בעצמך!

עסק קטן שים לב, השימוש באינטרנט עלול להזיק לבריאות ! לכן קח כוס קפה, עבור על הטיפים ונסה אותם בזמנך החופשי ובכיף שלך.
עבור על כללים אלו והתחל להרגיל את עצמך לעבוד נכון וללא שגיאות, להלן רשימת כללים שריכזנו עבורכם ועל אלו צריך לתת דגש.

1. אין אינטרנט ללא פייסבוק – מהפכת הפייסבוק תירשם בספרי ההיסטוריה וזה ללא ספק. אין שום סיבה שהעסק שלנו לא יצטרף לחגיגה.
פתיחת דף עסקי ברמה הבסיסית הינו תהליך חשוב שכל בעל עסק יכול לעשות בהשקעה של כמה שניות מול המחשב אפילו בבית עם הכוס קפה, ואם לא לבד אז עם הילד שבטח כבר מכיר את הפייסבוק על בוריו.

איך עושים את זה ?
נכנסים לאתר פייסבוק ובתחתית העמוד ישנו קישור " Create a Page" או בעברית " צור דף" וממשיכים לעבור על האשף שפייסבוק מציג וממלאים שם את הפרטים הנחוצים.

2. אין אינטרנט ללא גוגל – מהפכת הגוגל + אולי לא תכנס להיסטוריה כמו פייסבוק אך זוהי בהחלט רשת חברתית שצריך להיות גם בא ולעקוב.
אפשר להגיד שהקרב בין פייסבוק לגוגל יהיה צמוד וכל אחת מהרשתות תיתן את הכלים ליזמים ובעלי עסקים לשווק את העסקים בצורה טובה עם הזמן.

איך עושים את זה?
לגוגל ומחפשים את ה + בפינה העליונה של המסך ומשם ממשיכים למלא את הפרטים.
נכון להיום עוד לא ממש שימושי בקרב משתמשים רבים אך אנו מאמינים שגוגל לא תישאר הרבה מאחור ולכן שווה להמשיך לעקוב אחר שינויים.

3. דף נחיתה? מה זה?
בטח יצא לכם לשמוע את המונח הזה ואם לא, אז נסביר כאן מה זה.
דף נחיתה הינו דף אינטרנט שמשולב בתוך האתר שלכם או דף חיצוני שנמצא במערכות שמספקות פלטפורמה לדפים מסוג זה.
המילה "נחיתה" מגיעה מהסיבה שהגולש הגיע ישרות לדף ממקור חיצוני (קמפיין או כל דרך שיווק אחרת) וכל מטרתו היא להפיק המרה (יצירת אינטראקציה עם גולש).
בשונה מדפי האתר שלכם שיכולים להיות שיווקים או בעלי תוכן אינפורמטיבי דף הנחיתה הינו דף שמכיל יותר תוכן שיגרום לגולש ללכת למקום שאליו אתם רוצים שילך.

איך עושים את זה?
מכיוון שיש המון סגנונות של "דפי נחיתה" אנסה להסביר איך בונים דף נחיתה עם מבנה שיש עליו קונצנזוס ברשת ויתכן שדף זה ייצר לכם יותר המרות מדף רגיל באתר.

ראשית תכונות הדף:
• תפוס את תשומת הלב של הגולש.
• שדר לגולש את התוכן של ההצעה שלך.
• כוון את הגולש להמרה (סגירת עסקההמרה היא מה שאתם תחילטו - מילוי טופס, רכישת מוצר באינטרנט ואפילו שיחת טלפון שהגולש יבצע בעקבות הדף).

שנית מבנה הדף:
• כותרת עליונה (אפשר לקחת מהאתר שלך).
• תוכן המסביר את היתרונות ויכולות המוצר או השירות שהעסק מספק.
• אלמנט גרפי "מכירתי" (רצוי בצבע שונה מהאתר ) למשיכת תשומת הלב.
• מספר טלפון וטופס צור קשר בנוכחות חזקה.
אדגיש זאת שנית כי שיש לא מעט סגנונות ולכן יתכן שיהיה צורך בהתאמה שונה לצורכי העסק והמכירה.

4. פרסום אתרים - איך מתקשרים לגוגל?
לא מעט בפגישות יעוץ במטי, נתקלתי בשאלה כמו איך מתקשרים לגוגל? וברוב הפעמים התשובה הייתה שאין ממש דבר כזה וזה בלתי ניתן להשגה. אז אגלה לכם סוד קטן יש טלפון שאפשר בהחלט להשיג נציג שיכול לעזור בהרבה שאלות של פרסומות גוגל ואף לבנות עבורכם קמפיין.

איך עושים את זה?
שירות חינם הניתן על ידי גוגל, לבניית קמפיין בגוגל דרך הטלפון - 1-809-344-171 .
אני ניסיתי עם בחור בשם שי מגוגל וזה עובד מצויין.
הטלפון רלוונטי רק עבור אלו שרוצים לפרסם

5. יעוץ חינם ברשת לתחום שיווק וקידום עסקים ברשת – נכון שפגישת יעוץ מקצועית אחד על אחד, זוהי דרך הבטוחה לקבלת האינפורמציה הטובה ביותר, אך כיום בהתפתחות הרשתות החברתיות ניתן להיות חבר בקבוצות הקשורות לתחום האינטרנט ולקבל בפייסבוק שלכם הודעה על כל דיון שמתרחש בקבוצה שאליה אתם מנויים. בדרך זו תוכלו להיות בטוחים כי תוכלו לקבל מידע חשוב על נושאים חמים שקיימים ברשת ולשאול שאלות לפתיחת דיון.
אם יענה לכם מישהו שכבר פתר את השאלה שלכם הרי שקיבלתם את התובה הטובה ביותר עבורכם ועל כך נאמר "אין חכם כבעל נסיון".

איך עושים את זה?
פשוט ביותר, נכנסים לפייסבוק ורושמים בתיבת החיפוש בחלק העליון את שם הנושא שהייתם חושבים שיקראו לקבוצה למשל "קידום אתרים" ואז פשוט להיכנס לקבוצה שמדברת על נושא זה.

האינטרנט מוצף בפלטפורמות שיאפשרו לכם לשווק את עצמכם ברשת האינטרנט בצורה טובה ואכן זה אפשרי, אם יש בידכם כוס קפה והמון חשק לעניין.
אך חשוב לי גם לומר שיש לא מעט מקרים שכדאי לתת לבעל מקצוע בעל נסיון לעשות זאת עבורכם אחרת תהפכו לבוני או מקמי אתרים וזו לא המטרה.

צור חורי
רכז מחלקת אינטרנט
מ.ט.י ש"י 03-9076534